marți, 24 octombrie 2017

Baricadele (II) - Andrei Crăciun

„Marele Oraș

Am ajuns în București dintr-o întâmplare care avea să se dovedească destin, căci în multe orașe am mai locuit eu în ultimii cincisprezece ani, destul am schimbat continentele și adresele, și nicio gazdă nu mi-am uitat și întâmplarea aceea a fost, firește, o fată, dacă nu o iubire, și ce altceva ar fi putut să fie?, imberb eram și viață nu știam, dar aveam poftă să trăiesc, crescusem flăcău și intrasem la facultate, învățasem la Științe Politice, citea toată ziua Montesquieu și Tocqueville, mergeam întotdeauna pe singurul drum pe care îl cunoșteam, și mă gândeam la fata aceasta, care nu mă însoțise în Marele Oraș, mergeam întotdeauna pe același drum, și niciun pas nu făceam, niciun pas la stânga, niciun pas la dreapta, eram prudent, eram trist, întotdeauna pe drumul cunoscut, și zielele astfel treceau și se făcea vineri, și vineri mă întorceam în orașul de provincine…”

VreauSăDonez

Dacă vrei să sprijini cultura alături de Clubul de Lectură, donând una sau mai multe cărți, o poți face trimițând un e-mail la adresa: clubuldelectura@yahoo.com cu datele tale și titlurile de care ești dispus să te desparți, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *